Kunstobjecten

3 januari, 2021

Bij de kunstobjecten gaat het om een visualisatie van de schoonheid van Oranjebonnen (foto, schildering of driedimensionale kunstwerk). Ook hier kan het gaan om verleden, heden of toekomst. Het kunstwerk hoeft niet groot of weerbestendig zijn, want in de polder is het te zien als foto.
Zodra corona het toelaat worden de echte kunstwerken op een feestelijke manier in een expositie gepresenteerd.

Deadline en informatie
Insturen foto van het object: uiterlijk 28 februari naar . Je kunt daar ook terecht voor nadere informatie.

Jury
Samenstelling jury: Christel Groels (KUnSTPLAATS), Karin van Paassen (cultureel ondernemer), Helma Vlemmings (KuZ-huis), Reinier Lagendijk (landschapsarchitect), Annet Schipper (Cultuurschout HvH).

Presentatie
Het is de bedoeling dat foto’s van de winnende objecten met de dichtregels tot 31 oktober te zien zullen zijn langs de fietsroute. De geselecteerde kunstenaars kunnen zich op deze borden profileren met een internetadres en/of QR-code. Zij worden ook vermeld op de fietsroute die we laten drukken. We zijn van plan alle ingestuurde kunstwerken op een cornaveilig moment te exposeren op een locatie in de polder.

Categorie: Geen categorie