Melan van Driel over schoonheidsidealenb. Foto Marjan MoermanTheater, muziek, mode en culinaire verrassingen. Dat waren de voornaamste ingrediënten tijdens ons Jongerenpodium op 18 oktober in De Zeetoren. De circa tachtig bezoekers genoten.

Melan van Driel verraste het publiek met haar presentatie over schoonheidsidealen. Jo-ann Groenwegen gaf inzicht in haar fotowerk (waaronder een flink aantal Hoekse beelden). Daphne Heins toonde de opmars van haar talenten sinds haar laatste optreden voor Stichting KUnSTPLAATS (dank aan de drie andere studenten uit het saxofoonkwartet). Sanne van der Ende en Karlot Bosch speelden hun theatervoorstelling De Broers. En last but not least zorgden twee studenten van het Albedacollege drie uur lang voor een constante stroom culinaire verrassingen. Deze werden gesponsord door Administratie- en belastingkantoor Hans Ooms uit ‘s-Gravenzande.

Christel Groels met studenten Albedacollege Foto Marjan MoermanMelan van Driel over schoonheidsidealen. Foto marjan MoermanSax.kwartet met Daphne Heins (links). Foto Hans deijlStudenten maken schaal op. Foto Hans DeijlStudenten Aleda met sponsor. Foto Hans deijl